Вівторок, 06.12.2016, 20:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчимося читати (Шелестова Людмила)


Форма входу

Відгуки практиків

Алла Любомська, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

На заняттях діти вивчають букви, склади, вчаться читати слова, не ставлячи це за самоціль. Роблять вони це без перенапруження, граючись і виконуючи різні завдання вихователя. В процесі вивчення однієї літери діти виконують кілька завдань: розфарбовування, обведення, вирізання, наклеювання, викладання з паличок та природного матеріалу тощо. Тобто, паралельно з навчанням читання відбувається розвиток різних аналізаторів; формуються навички та уміння оперувати олівцем, ручкою, ножицями, пензликом; розвивається логічне мислення.

 

Ірина Вавілова, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

На заняттях з навчання читання діти почувають себе впевнено, тому що виконують ті завдання, які не викликають у них труднощів. Пропоновані ігрові завдання приваблюють дітей і викликають у них радість і задоволення. Навчаючись читати, діти одночасно пізнають навколишній світ, адже на малюнках-завданнях зображено рослини, тварини, предмети побуту тощо.

 

Тамара Каратинська, вихователь освітнього центру «Лінгвіст», м. Київ

Що привабило нас, педагогів-практиків, у цій методиці? Найперше те, що в основі навчання — гра, яка викликає у дітей радість, емоційне піднесення, навіть відчуття свята. Ніхто з дітей не помічав, що їх навчають. Навпаки, ми гралися: ось ми в казці – допомагаємо звіряткам, які потрапили у біду; ось ми слідопити, які вивчають кожний куточок приміщення у пошуках скарбів; зараз – клоуни-акробати, які виконують складні трюки. А ось ми вирізаємо і приклеюємо деталі, яких не вистачає, викладаємо з природних матеріалів (навіть печива, цукерок) зображення букв та складів, ліпимо з пластиліну. Тут же – гра з повітряними кульками, гра в фанти, складання з деталей цілого зображення тощо. Отак ми гралися кілька місяців і одного разу переконалися, що діти читають. Читають легко і радісно. Це була справжня перемога, успіх!

 

Ніна Коменькова, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

Що приваблює у методиці «Розвивальне читання» для дошкільнят Людмили Шелестоваї? Те, що діти опановують читання граючись, непомітно для себе, без надмірних зусиль. Вони розфарбовують, вирізають, ліплять і водночас починають читати: спочатку склади, потім слова та речення. У процесі виконання завдань розвивається їхнє логічне мислення та словниковий запас. Зараз із задоволенням почала навчати читання за цією методикою власну онуку.

 

Ніна Коновал, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

Методика навчання читаня Л.Шелестової – це можливість відносно легко і, що головне, цікаво познайомити дітей з літерою, складом, словом, а згодом – навчити читати. Діти залюбки у грі пізнають світ букв. Особливо цінним здобутком, на мою думку, є система практичних завдань, які діти із задоволенням виконують. Вони кожного разу різні, цікаві, пізнавальні.

 

Тетяна Дриг, ШДС «Євроленд», м. Київ

Автор методики навчання читання запропонувала дітям оригінальну систему розвивально-пізнавальних завдань. На заняттях діти малюють, вирізають, клеять, знайомляться з навколишнім світом і непомітно для себе вчаться читати.

 

Галина Шиш, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

Працюю за методикою Л.Шелестової 5 років. Не тільки мені, але й дітям подобаються заняття з розвивального читання. Пропоновані завданя викликають у дітей інтерес й позитивні емоції, а отже й бажання вчитися читати.

 

Лілія Загоскіна, вихователь ШДС «Євроленд», м. Київ

Система завдань, розроблена Л.Шелестовою – це надзвичайно важливий практичний матеріал для вихователів у роботі з дітьми дошкільного віку. Ці завдання спрямовані на розвиток розмовного мовлення, логічного мислення, дрібної моторики дітей. Всі пропоновані автором види діяльності викликають у дітей живий інтерес до занять з читання.

Важливо також, що пропонована методика не є догматичною. Кожен вихователь не лише може, а й повинен творчо підходити до використання завдань: бути режисером і актором, продумувати найрізноманітніші ігрові прийоми, бо від цього залежатиме результат роботи.

 

Наталія Чернякова, вихователь ШДС «Пролісок», м. Київ

Із власного досвіду роботи та досвіду своїх колегу ШДС «Пролісок» м. Києва, можу сказати, що методика «Розвивальне читання» для дошкільнят ефективна у груповій роботі з дітьми. Ігрові завдання надзвичайно цікаві для малят і вони із задоволенням їх виконують. Яскраві малюнки, уміло підібрані завдання на кожну букву. Головне для вихователя, на мою думку, навчити дитину працювати із книгою і допомогти зрозуміти алгоритм роботи. Як тільки дитина це зрозуміє, вона починає працювати самостійно. Й одного разу ви здивуєтесь, що на занятті ви будете лише непомітно керувати процесом, а діти із захопленням будуть працювати і отримувати задоволення від виконання різних завдань. Працюючи із цією книгою, важливо не змушувати дітей, аби не відбити у неї бажання вчитися.

Ця книга допоможе будь-якому вихователеві – і досвідченому, і тому, який лише починає свій шлях до серця дитини у ній є все необхідне, аби якісно й творчо провести заняття. І хоч там немає усім відомого конспекту самого заняття, там є головне – весь необхідний для нього матеріал.

Якщо говорити про цифри, то із 27 дітей нашої групи – усі діти читають склади, 23 читають слова, 18 дітей читають речення.

Насамкінець хотіла сказати про шестирічну дівчинку, яка народилася в Америці, ніколи не чула української мови і разом з мамою (українкою за походженням) почала вчитися читати за книгою Л.В.Шелестової «Вчимося читати». Нашому здивуванню не було меж, коли ми отримали від неї листа, в якому нерівним дитячим почерком було написано: «Привіт, друзі! Я вчуся читати!»

 

Кошик
Ваша корзина порожня
Оптові ціни

Вчимося Читати 1,2:
від 10 шт. 160 грн/шт.
від 20 шт. 158 грн/шт.
від 30 шт. 155 грн/шт.
від 40 шт. 153 грн/шт.
від 50 шт. 150 грн/шт.

Ми на Facebook
Ми у Вконтакті
Організація свят

Copyright MyCorp © 2016