Меню сайту
|
Тренінги. СемінариДля тих, хто хоче більше дізнатися про методику «Розвивальне читання» Тренер: Тренінги. Семінари. Людмила ШЕЛЕСТОВА — кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, автор методики «Розвивальне читання», член Національної спілки журналістів України. Контакти: (050) 649 44 55 (063) 731 80 33 (097) 271 17 80 (дзвінки з 9-00 до 21-00) Тренінг для батьків «Розвивальне читання за методикою Л. Шелестової» Приходить час, коли кожна сім’я, в якій є маленька дитина, починає задумуватися над тим, чи не настав час нашому дитинчаті вчитися читати? Для значної частини батьків це питання виникає досить рано, коли малюкові ледве виповнилося півтора-два роки. Ця категорія батьків боїться запізнитися із інтелектуальним розвитком власного сина чи доньки, і вбачає в цьому розвиткові, переважно, навчання читання, лічби, а останнім часом – іноземної мови. Звісно, є й інша категорія батьків, які вважають, що засвоєння азів читання, лічби й іноземної мови – то справа школи, й мало опікуються вказаною проблемою. Як знайти оптимальне рішення у вирішенні цього питання? Про це ви дізнаєтеся під час тренінгу. Тренінг для педагогів «Розвивальне читання за методикою Л. Шелестової» Мабуть, кожен з вихователів поставав перед запитанням: чи треба вчити дошкільнят читати? Коли починати? Як це зробити? І відповідь – неоднозначна, бо, з одного боку, раннє навчання читання – це можливість швидкого інтелектуального розвитку дитини, розвитку пізнавальних інтересів тощо, з іншого – перевантаження , інколи - примус, а за невмілого керування цим процесом – психологічна травма для дитини й відсутність бажання вчитися читати. Отже, перед педагогом стоїть завдання: зробити процес навчання читання цікавим і привабливим для дитини, усунути труднощі на цьому шляху, прищепити любов до пізнавальної діяльності загалом і до читання зокрема. Саме про можливі шляхи вирішення цього завдання ви дізнаєтеся під час тренінгу. |
Оптові ціни
Вчимося Читати 1,2: |