НАТАЛІЯ РОСПУТНЯ, вихователь, ДНЗ № 7 «Орлятко», м. Біла Церква, Київська обл.
На початку заняття листоноша приніс «живу» посилку. Хто в посилці, діти дізналися, коли відгадали загадку про папугу.
Для активізації пам’яті, мислення дошкільнята пригадали раніше вивчені літери та назвали їх.
Малята легко впоралися із читанням відкритих складів з літерою П, коли наклеювали крильця папугам (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 133).
Виконання наступного завдання з «чарівними картинками» сприяло розвитку дрібної моторики та викликало неабияке захоплення від посипання картинки манною крупою. Щоб малята відпочили і трішки порухалися, пограли в гру «Знайди пару і затанцюй танок». Дітям було цікаво групуватися по двоє, шукати однакові склади.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання з вушними паличками та олією. Малята з задоволенням писали склади нетрадиційним способом та закріплювали їх.
|