Олена БАЗЕНКО, вчитель-логопед, ДНЗ № 15 «Теремок», м. Біла Церква, Київська обл.
.Діти допомагали мешканцям чарівної країни знаходити свої домівки. Визначали перший звук у слові та знаходили на будиночку відповідну букву, яка позначає цей звук.
Потім працювали з кінетичним піском. За його допомогою дошкільнята створювали букви, які позначають голосні звуки. Кінетичний пісок сприяє розвитку дрібної моторики, тренуванню пам’яті, активізує розумову діяльність.
Під час фізкультурної хвилинки вихованці зображали букви за допомогою рук та свого тіла.
Далі вирізали та розкладали морквинки у відповідні корзинках (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 25), що викликало живий інтерес у дітей нашої групи.
Потому складали частини деталей геометричних фігур в одне ціле й називали букви, зображені на цих фігурах (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 47).
Спільно з логопедом діти читали книжечку про дівчинку Тетянку. Завдання було спрямоване на виховання любові та формування інтересу до самостійного читання.
|