Ірина КОВАЛЕНКО, вихователь, ДНЗ № 4 «Снігуронька», м Біла Церква, Київської обл.
Спочатку дітям було запропоновано розглянути картинки, в назвах яких сховалася нова літера — К, і назвати місце її розташування (на початку, посередині, в кінці).
Наступним завданням для малят була робота з посібником (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 99). Потрібно було знайти вже відомі літери, назвати слова, в яких вони вживаються, знайти нову літеру — К і розфарбувати малюнки на сторінці.
Ще одним цікавим завданням для дітей було обвести склади на каченятках, які купаються біля своєї мами качки (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 100).
Для розширення знань про склади, повторення вже відомих літер та закріплення літери К дітям було запропоновано пограти в гру «Курчатка до курочки». Малята радо збирали курчаток до мами, в іменах яких була літера К, а курчаток, в імені яких не було літери К, — окремо.
Діти з охоче виконали ще одне завдання з посібника (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 101). Малята знаходили м’ячики, які розгубили клоуни, і повертали кожному свій м’ячик. При цьому склади на м’ячиках повинні були відповідати складам на одязі клоуна. Під час виконання завдання діти повторили і кількісну лічбу (рахували клоунів, м’ячики), і кольори.
Для закріплення знань з теми заняття було запропоновано розрізати навпіл раніше вирізані трикутники, перемішати їхні половинки, а потім з’єднати в одне ціле. При цьому прочитати склад на першій частині трикутника і другій частині та з’єднати їх в одне слово (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч 1, с. 105).
|