Вівторок, 06.12.2016, 20:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчимося читати (Шелестова Людмила)


Форма входу
Головна » 2014 » Квітень » 10 » Комп’ютер і дитина
00:50
Комп’ютер і дитина

 

Комп’ютер і дитина

Комп’ютери міцно увійшли в наше життя і в життя наших дітей. Частина батьків не заперечує проти комп’ютерних занять або ігор, інша частина надає активну підтримку, постійно оновлюючи домашній ПК, купуючи диски, програми. Є мами і тата, які повністю відкидають таку форму проведення часу для своєї дитини. Але є ще одна категорія батьків. Вони не забороняють дитині сидіти за комп’ютером, проте постійно відчувають внутрішній дискомфорт: довге сидіння за комп’ютером шкодить здоров’ю дитини, дитина більше уваги приділяє комп’ютеру, а не спілкуванню з іншими дітьми або дорослими.

Комп’ютер: друг чи ворог?

Упереджень, пов’язаних з комп’ютером , декілька: постійне перебування у віртуальній реальності шкодить інтелектуальному й емоційному розвитку дитини; дитина не відчуває інтересу до самостійного мислення, до читання, ручної праці; вона не прагне розуміти інших людей і виражати власні думки і почуття.

Серед переваг комп’ютера такі: можливість користуватися різноманітними навчальними та розвивальними програмами; можливість знайти цікаву для себе інформацію.

 

Дуже великі претензії у багатьох батьків і педагогів до комп’ютерних ігор. У кращому випадку їх характеризують як порожні забави, що відволікають від продуктивної діяльності або занять спортом, відчужують її від реального світу. У гіршому - як щось, що формує в дитині жорстокість, звичку вирішувати будь-які ситуації агресивними способами.

Проте, існує й інша точка зору: комп’ютерні ігри задовольняють природну потребу дитини в грі. Вона навчається слідувати певним правилам, планувати свої дії, доводити почате до кінця, домагатися поліпшення своїх результатів. Тобто попутно у гравця формуються такі якості, як наполегливість, воля, терпіння. Виграючи , дитина відчуває позитивні емоції, відчуває себе впевненішою й вмілішою.

Щоб уникнути негативного впливу на розвиток особистості дитини, доречно:

  • слідкувати, аби комп’ютерні ігри не перетворилися в єдиний вид проведення дозвілля і щоб дитина не поринула з головою у віртуальну реальність;
  • добирати ігри, спрямовані на розвиток уваги, пам’яті , просторової уяви, логічного мислення, координації рухів тощо.

 

Зрозумілі побоювання батьків з приводу здоров’я дітей. Про що, зазвичай, вони турбуються? Як позначиться робота за комп’ютером на стан зору, постави дитини, наскільки шкідливим є неминуче випромінювання?

Є дані про те, що рівень електромагнітного випромінювання у сучасних моніторів нижчий, ніж у звичайних телевізорів, рівень рентгенівського випромінювання сучасного монітора не перевищує звичайний радіаційний фон в приміщенні. А рідкокристалічні (плоскі) екрани і ноутбуки взагалі не є джерелами випромінювання.

Реальним чинником ризику може стати навантаження на зір. І все ж спілкування з комп’ютером не шкідливіше, ніж тривале сидіння біля телеекрану. Не потрібно забувати про елементарну профілактику — робити перерви в заняттях і гімнастику для очей. 

Необхідно привчити дитину правильно сидіти за комп’ютером, щоб не виникали порушення постави. Але це зовсім не специфічне вимога — правильно сидіти потрібно і за звичайним столом. Тобто, у роботі за комп’ютером потрібно дотримуватися звичайних гігієнічних вимог: підібрати зручні меблі, стежити за фізичним самопочуттям і станом нервової системи дитини, не допускати перевантажень.

 

Джерело: http://adalin.mospsy.ru/l_03_00/l_030119.shtml

 

Переглядів: 558 | Додав: Shelestova | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Кошик
Ваша корзина порожня
Оптові ціни

Вчимося Читати 1,2:
від 10 шт. 160 грн/шт.
від 20 шт. 158 грн/шт.
від 30 шт. 155 грн/шт.
від 40 шт. 153 грн/шт.
від 50 шт. 150 грн/шт.

Ми на Facebook
Ми у Вконтакті
Організація свят

Copyright MyCorp © 2016