Людмила ЯМКОВА, вихователь, ДНЗ (ясла-садок) № 34 «Чебурашка», м. Біла Церква, Київська обл.
На занятті діти розповідали про ознаки весни та закріпили знання про інші пори року. Вони робили звуковий аналіз назв сезонів, викладали їх за допомогою літер та читали слова.
Потім малята називали, які кольори переважають кожної пори року. Зелений – колір весни — такого висновку дійшли малюки. Адже навесні зеленіє травичка та листя на деревах, а біля ставочка скачуть веселі зелені жабенята.
Дітлахи весело співали пісеньку жабки, виконуючи завдання в посібнику (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 250). Діти відшукали і з’єднали склади із буквосполученням кв-.
Малята пригадали, які тваринки ще мають зелений колір – змії, ящірки, крокодили. Виконання наступного завдання сприяло розвитку дрібної моторики, окоміру, уваги. Діти допомагали крокодилові знайти шлях через лабіринт та потрапити до своїх діток (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 253). Малята розмалювали крокодиленят та прочитали їхні імена.
|