О. КОВАЛЕНКО, вихователь, ДНЗ № 8 «Золотий півник», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення літери Х почалося із привітання з посібником:
Раді, книжечко, тобі
Сьогодні всі малята.
Ми с тобою, книжечко,
Будем працювати.
Спочатку малята розглянули ілюстрації (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 176), потім називали слова з літерою Х. На прохання вихователя діти обводили склади з буквою Х. Після того, як обвели склади, вихованці радо їх прочитали. Хто перший впорався з роботою, той завзято пригадував ще слова з цією буквою.
Цікавим для дітей було й наступне завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 177). Вихователь запропонувала власноруч виготовити гру «Склади половинки шестикутників». Пригадавши правила користування ножицями, діти приступили до роботи. Дошкільнята вирізали шестикутники та розрізали їх навпіл. Малята намагалися різати рівно по лініям, щоб не пошкодити слово в шестикутнику. Вони з радістю справилися з цим завданням. Крім того, ще й перевіряли одне одного, правильно складаючи половинки шестикутників та читаючи на них слова.
|